neljapäev, 18. jaanuar 2018

Go blue. Heaoluühiskond.

Kuna mul on uus kleit, siis oli mul vaja ka heledaid sukkpükse. Läksime pühapäeval TJ Maxxi, kus, selgus, et valitseb totaalne sukkpüksikriis. Riiulis oli vaid kolm paari L-suuruses tumedaid sukakaid. Tulime koju ja tellisin omale esmaspäeval Amazonist. Pole olemas asja, mida Amazonist ei saaks. Olen sealt tellinud nii näokreemi kui maapähkliõli ja 5 paari teksaseid proovimiseks. Tavapärane protsess näeb välja nii, et tellin kauba ning ülejärgmisel päeval on see mul ukse taga trepi peal. Isegi siis kui on pisike pakk ja mahuks postkasti. Aga nüüd. Tellisin siis sukkpüksid ja telefoniümbrise esmaspäeval ning need jõuavad alles täna! Neljapäeval! Kolme päevaga. Mida ma seni teen? Käin siin Alaskal paljaste säärtega või? Igal juhul ma nüüd hoian taas akna taga toimuval silma peal, et postiljoni mitte maha magada. Ja Amazoni tundes saabuvad sukkpüksid ja telefoniümbrised vähemalt kolme erineva pakina... Lisaks heaolule on siin ka tarbimis- ja pakendiühiskond.

Ca nädal tagasi sai kael kuskil külma ning ülakeha liigutamine oli mõnevõrra raskendatud. Lisaks käis pea pööramisega kaasas roostetanud uksehingede hääl. Paar päeva kreeme ja massaaže ning nädalavahetusel juba enam-vähem kõik toimis. Aga nii kui esmaspäev saabus, läks kõik uuesti allamäge ning otsisime sahtlitest uuesti rooste-eemaldusvahendid välja. Homseks on aeg kiropraktiku juurde.

Vähemalt läheb temperatuur ülesmäge.

Kommentaare ei ole: