reede, 20. oktoober 2017

Go blue. Muhv nõudmiseni.


Tellisin septembri esimeses pooles omale võtmehoidja. Siiani pole kohale jõudnud. Aga võib ka olla, et see on mul kogu selle paberimassi sees lihtsalt tähelepanuta jäänud. Sest igapäevaselt (v.a. pühapäev) toon postkastist tuppa portsu katalooge, reklaamlehti ja nimelisi kirju. Nimelt Scotile siis. Ma ei saa Tallinnas poole aastaga ka nii palju posti kui siin iga päev tuleb. Ja kuuldavasti keelduda pole sellest lõkkematerjalist võimalik.

Lisaks "tavapärasele" reklaamile on iga kord ka umbes 2-4, ilusti ümbrikku pandud kirja ka postis. Enamasti pakub mõni pank krediitkaarti või mõni teine institutsioon midagi muud. Paar nädalat tagasi tuli posti teel kiri, et arstiaega on muudetud... Helistamine ja meilimine on ilmselgelt nõrkadele.

Pakkide toomisest ma olen ka juba kirjutanud. Postiljon tuleb, paneb paki trepile ja läinud ta ongi. Postiljon siis. Pakk on trepil. Ükspäev ehmatas mind aga FedExi kuller poolsurnuks, kui lugesin rahulikult ja ühtäkki kõlas koputus uksele. Sest ma ei oodanud omateada kedagi külla. Aga kiire pilk aknast välja andis teada, et FedExi kuller oli just paki trepile pannud. Ja enne autossetormamist viisakalt uksele koputanud.

Kõige sellega meenus mulle, kuidas ma aasta tagasi tahtsin Münchenis hakata Amazoni pakke tellima omal ümber nurga (ca 400 meetrit) asuvatesse Deutsche Posti pakikappidesse. Amazonil on omal ka kapid, aga lähim oli 5 metroopeatuse kaugusel. Enne DP / DHL pakikapi kasutamist tuli paket.de lehel ennast kasutajaks registreerida, mis oli piece of cake. Peale seda tuli teade, et neil on väga hea meel selle üle, et ma regasin, aga nüüd on aeg tegudeks ja tõestamaks, et ma mina olen, tuleb ükspäev kuller läbi ja toob mulle testpaki. Kellaaega ega kuupäeva ei antud kuna see kuller läbi tulla soovivat. Igal juhul sain järgneva nädala jooksul kolm korda umbes kella 11 paiku tööpäeviti emaili, et kuller käis ja maru kahju, aga sind polnud kodus. Ma siis kolmandale vastasin, et jah, tõepoolest, ma käin siiski tööl ja kell 11 on suhteliselt selline kellaaeg, kus töölkäiv rahvas kontoris on. Igal juhul sinna see jäi ja pakkidel käisin ka edaspidi teisel pool Hauptbahnhofi järel.

Kommentaare ei ole: