teisipäev, 22. august 2017

Go Blue. Elu metsas.



Hirve mainisin. Oravaid ka, kes katusel kolistavad, seinu mööda üles ronivad, terrassi mööda jooksevad, üksteist puutüvesid mööda taga ajavad, õue peal kaklevad, piki elektrikaablit kihutavad ja tänaval mulle vastu tulevad. Eile pani üle naabriõue skunk põõsasse.
 
Tõenäoliselt märkisin juba talvel, et siin on kõik suur - köögitehnika (kuumal suvepäeval mahuksin ma vabalt külmkappi ennast jahutama ning ahi võimaldaks ühe soojaga küpsetada prae, millest jätkuks mõnele Aafrika väikeriigile mitmeks lõunaks), autod, toiduportsud, piimakanistrid poes jne. Lisaks sellele on kogu tehnika ka maru võimas. Vajutasin blenderil nuppu, et pähkleid purustada ning väikelennuki mootoriga võrreldava võimsusega blender purustas pähklid hetkega. Ka kikerhernekook pole mul kunagi nii pehme ja siidjas tulnud.
 
Ühtlasi vaatasime ära filmi "What the Health" ning mul on ainult hea meel, et ma liha ei söö. Munade söömist olen ka vähendanud ning kuidagi võiks see õnnestuda ka piimatoodetega. Kohupiimaga siin riigis keeruline ei ole, sest seda siin lihtsalt pole, aga jogurtit ja juustu on siin küll vabalt saadaval...

Kommentaare ei ole: