laupäev, 31. detsember 2016

Raamatupoolteistaasta 2015-2016

Juulist 2015 kuni detsembrini 2016 loetud 168 raamatut, ära mainin need:

Annela Laaneots - Minu Tai saared
Viimase aja igavamaid Minu-sarja raamatuid. Samas ma loen neid kõikuva kvaliteedi tõttu üha vähem. Ma leian, et kui inimesed kirjutavad peamiselt oma elust ja tegemistest, mitte niivõrd riigist, kus nad siis elavad ja tegutsevad, siis olgu see elu vähemalt huvitav. "Pidasin äripartneritega skaibikõnesid" või "Naabrimees käis tihti basseinis ujumas" jääb natuke nõrgaks. Ainus positiivne osa olid tuttavad kohad :)
 

Paula Hawkins - The girl on the train
Väga haarav raamat. Plaanisin ka filmi vaatama minna, aga sellega läks nii, et ei läinud.
 

David Lebovitz - Sweet Life in Paris
Lugesin seda vahetult enne Pariisi reisi eelmisel talvel. Nii mõnus. Palju ilusat linna ja head toitu.
 

Adam Carolla - Daddy, Stop Talking!: And Other Things My Kids Want But Won't Be Getting
Tavapärases headuses :)
 

Anna Nicholas - Kass kuumal kivikatusel
Järg raamatule "Sisalik pagasis" ehk teemal, kuidas britid Lõuna-Euroopasse kolivad. Väga mõnus meelelahutus.
 

Kaisa Masso - Minu Portugal
Jällegi lugesin enne Portugali reisi ning raamat oli hea kirjastiiliga ning igati huvitav.
 

Ain Parmas - Minu Kambodža
Üks paremaid Minu-sarja raamatuid. Kui poleks Kambodžas juba käinud, pakiks minekuks seljakotti. Samas, ma isegi kaalusin uuesti minekut :)
 

Michael A. Johnson - A 1980's Childhood: From He-Man to Shell Suits
Kuigi erinevad ühiskonnad, siis aeg oli ikkagi sama ning äratundmisrõõmu üksjagu. Kirjutatud ka hea sulega. Üks uusi lemmikautoreid.

James Patterson - Bulleye

James Patterson - Never Never

James Patterson - Woman of God

Janet Evanovich - Turbo Twenty-three
Jõudsin ära oodata :)

Kommentaare ei ole: