teisipäev, 22. detsember 2015

Praha päevikud. Spargelkapsas.


Ma olen täiesti vaimustuses. Brokolist. Mulle tegelikult meeldib brokoli ka Eestis, aga millegipärast teen seda seal vähe. Aga üleeile ostsin ühe poolekilose õisiku ja tegin pastat brokoliga neljajuustukastmes viienda juustuga. Keetsin brokoli ära, keetsin ka pastat (vast nii kolmandik brokoli kogusest), segasin mõlemad kokku ja panin sealt poole järgmiseks päevaks külmkappi. Lisasin pottijäänule kolmandiku purki M&S neljajuustukastet ja peotäie riivitud parmesani. Segasin veelkorra ilusti läbi ja ülihea tuli! Vaatamata sellele, et täna lõunaks oli sama toit (soojendasin brokoli-pastasegu pannil ja lisasin ülejäänud koostisosad), käisin igaks juhuks Billast läbi ja tõin veel ühe brokoli.

Lisaks brokolile meeldivad mulle siinsed jogurtid: mandariini-juustukoogi-, õunapiruka- ja kirsimuffinimaitselised ning M&S kõiksugu põnevad maitsed (täna näiteks sõin ploomi-bergamotijogurtit). Ja Almette toorjuust rosmariini-soolahelveste näkileibadega.

Kohupiimaga on siin natuke nirud lood. Olen kogu saadaoleva valiku läbi proovinud ja ükski pole hea. Saksamaalt olen mõlemal korral nende eriti kreemjaid ja rammusaid kaasa toonud, aga neistki ei jätku ju kauemaks kui neist just jätkub. Seega söön nüüd hommikuti jogurtit kaerahelveste ja chia seemnete ja vaarikamoosiga.

Väljas süües on esikolmikus endiselt praetud juust, millele järgnevad ümber nurga olev sushi (sest see on lihtsalt nii lähedal) ja erinevad taimetoidud.

Lisaks eelpool mainitule on mul ka suur pudel mangolõhnalist kehakreemi. Mis tähendab, et peale dushi all käimist lõhnan nagu pealelõunane smuuti Filipiinidel või Tais.

Kommentaare ei ole: