pühapäev, 15. november 2015

Praha päevikud. Kohalejõudmine.


Iga kord kui ma omale varahommikust lendu broneerin, mõtlen, et "Ah, mis see siis ära ei ole, see üks kord kell 3 öösel ärgata". Ja valingi sellesama varajase lennu. Umbes nädal enne lendu ei jõua seda otsust ära kiruda. Igal juhul, järjekordselt oli mul lend kell 5:30 hommikul.

Ühest hiljutisest postitusest Facebookis oli mulle jäänud mulje, et Tallinna lennujaamas on nüüd Tallinna Vee külma joogivee kraan. Noh, nagu edumeelsemates lennujaamades ikka, et saad kas juua või pudelit täita. Tallinna kraanivesi kõlbab küll niisamagi juua, aga lennujaama kraanid ja kraanikausid pole just pudelite täitmiseks sobivate gabariitidega ning väljastavad üldjuhul leiget vett. Aga selgus, et nimetatud külmaveekraan asub saabuvate lendude alas. Ehk reisile minejad peavad endiselt oma külma vee kauplusest soetama.

Lufthansa oli oma streigi just lõpetanud ja entusiastlikult taas tööle asunud. Minu kõrval olev noormees vajus vahekäigus paar korda kokku ja vajas pardal olnud meediku abi. Muus osas olid lennud elamustevaesed.

Peale kohalejõudmist ja sisseseadmist käisin poodides, sest teades, et siin linnas on rida DM-e, ei olnud ma kosmeetika jmt osas peaaegu midagi kaasa pakkinud. Ja "oma" veganbuffees käisin ka. Seal oli tempeh'it!

Magasin 12 tundi jutti :)

Täna on selline hülgehall, aga kuna mu eilne toidupoes käimine oli natuke läbimõtlemata, siis läksin uuele ringile. Billas on eriti häid avokaadosid. Peaks minema ja veel mõned ostma.

Arvestades selle linna mägesid ja seda, et ma eelistan jalgsi liikuda, on mu ootused selles osas, et kevadeks on tagumik vormis, kõrged.

Kommentaare ei ole: