laupäev, 24. jaanuar 2015

No trispasing No




Lapsepõlve põhilised hommikusöögid olid minu mäletamist mööda pannkoogid, vaesed rüütlid, odrajahu- ja mannapuder. Tõenäoliselt oli valik suurem, aga just neid ma mäletan esimesena. Maal vanaema juures olid pannkoogid kohe eriti tihti hommikuks. Mõnikord tavalised, mõnikord näiteks kartuli või kohupiimaga. Vahest harva olid ka need hommikud, kui tädi maaletuleku puhul kapsas pannkoogi sisse keerati. Õnneks ei juhtunud seda iga kord kui tädi maal oli :) Aga just need pannkoogid, kuhu kartul oli taigna sisse purustatud, meenusid mulle täna hommikul kui omale hommikusöögiks juustupannkoogi meega tellisin :) Oh ja siin on brewed kohvi! Ei peagi 3in1 või Multi in 1 (täiesti olemas, muide!) jooma.

Friteeritud plaatanid (banaanilised) on siin eriti head. Tahtsin pealelõunal teise vardatäie järele minna - ooteaeg oli liiga pikk :)

Eile küsis üks sakslane mu käest wifi parooli. Ilma eelneva sissejuhatuseta hakkas muga saksa keeles rääkima. Sama juhtus korduvalt Dumaguetes - sakslased pöördusid mu poole automaatselt saksa keeles. Ma ei tea, kas ma näen sakslase moodi välja või on mu inglise keelel saksa aktsent. Mu saksa keelel olevat šveitsi aktsent. Räägitakse.

Hommikul oli selge sinine taevas ning türkiissinine meri, väga ilus. Aga kuna minusugune alles ennelõunal voodist välja ja kohvi joodud saab, siis polnud selleks ajaks kui ma fotokaga randa jõudsin, värvidemängust midagi järel.

Kommentaare ei ole: