neljapäev, 29. jaanuar 2015

Niiea

 


Nii. Üritasin käia salongis kulme tegemas. Eriti ei õnnestunud. Tegin Shahabi juures ise üle. Ja maksin kolm korda rohkem kui Eestis.

Lõunaks riis banaanilehel. Nii hea oli. Kuna ma olin üksinda ja koht ülerahvastatud, siis pakuti mulle lõunakaaslast :) Ca 50-aastane Sri Lankalt pärit meesterahvas. Taimetoitlane, niiet jõudsime lõuna jooksul erinevate riikide taimetoitudest päris pikalt rääkida.

Ma pole kunagi väga aru saanud neist, kes käivast aastast aastasse samas kohas puhkamas. Seega kui olin Tai plaani võtnud, pidasin heaks mõtteks Koh Pagnani minna. Full Moon party ja puha. Ja siis pakkus Steve (loe detsembri alguse Chiang mai postitusi) Koh Lanta välja. Kus ma just aasta tagasi olin. Ja mis mulle tegelt väga meeldis. Ostsin pileti Krabile :)

Igal juhul jõudsin natuke peale viit Krabile, buss linna ja ca pool seitse jõudsin hotelli, mille olime broneerinud. Selgus, et neljapäeviti on hotelli ees tänaval pidu :) Kuna meil oli tänavapoolne tuba rõduga, saime sealt eeskava jälgida. Turg oli ka.

Kuna mul oli natuke kiire Tai toiduga, siis läksime esimese asjana sööma. Tom Kha, ananassismuuti ja praetud india pähklid kala ning köögiviljadega. Niiea! :)

Broneerisime järgmiseks päevaks laevapileti Koh Lantale, ostsime mulle püksid ning läksime tagasi tuppa.

Kommentaare ei ole: