reede, 16. jaanuar 2015

Karma is a bitch






Ma omletti enam ei tahtnud ning tegin omale hommikuks suure kausitäie puuviljasalatit. Martin läks restorani omletti tellima. Kui kandik hommikusöögiga üles jõudis, kergitasin imestunult kulmu, sest Martini üldine eelistus on omlett või scrambled eggs. Tavalist sunny side up'i pole ta veel kordagi tellinud. Selgus, et ta ei teinud seda ka täna. Ilmselgelt oli taldrikul lihtsalt lahtikloppimata omlett :P

Krt, raha mulle keegi siin ei anna. Olen täna küsinud vähemalt 10 lapse käest. Võimalik, et asi on karmas, ma neile ka ei anna kui nad küsivad. Aga ma lihtsalt nüüd alati küsin nende "Give me money" peale, et "You give me money". Aga ei miskit. Mitte poolt pennigi.

Õhtusel rannaringil nägime liiva peal pikka, nii pealt meetrist kollast madu pikutamas. Angerjajämedune vast. Mehed viskasid mao vette, mille peale mida pidasin targemaks sealt tempokal kõnnil eemalduda. Mida mehed jälle humoorikaks pidasid. Igal juhul ei saa ma kurta, et me homme siit ära läheme :)

Õhtuks lasime resorti restoranil omale taas friikaid teha ja tegime ise kannutäie smuutit.

Kommentaare ei ole: