kolmapäev, 3. detsember 2014

Roheline bambus


"Ja see Tai massaaž Chiang Mais, täielik nirvaana". Ei olnud. Samasugune pure torture nagu ka mujal.

Ma ei saa siin kuidagi hommikuti voodist välja ja seega ei söö ma ka hommikust vaid pigem brunchi. Eile avastasin otse hotelli kõrvalt väikese tänavakohviku, kus saab vahemereäärset toitu (hummus, taboulleh), eriti häid puuviljakokteile (juba menüüd on kirjas, et no sugar ja no ice) ja tai menüüd.

Jalutasin uuesti raudteejaama, et omale järgmiseks nädalaks rongipilet Bangkoki osta. Selgus, et minu soovitud rong on juba välja müdud. Võtsin siis pileti varasemale ja näeb siis, mida kell 7 hommikul Bangkokis teha on :)

Tagasiteel massaaž, mis oli kõige mõnusam sel hetkel kui ta läbi sai.

Ühtlasi avastasin ka, kuidas Tai on lahendanud olukorra, kus jalakäijatele põleb küll roheline tuli, aga ükski auto seisma ikka ei jää. Nad lihtsalt ootavad kuni rohelise tule pirn läbi saab ning seda enam ei vaheta. Siis on lahendatud ka probleem, et autod sõidavad üle ristmiku kui jalakäijatel on roheline tuli.

Kella kümne paiku õhtul mõtlesin mõnes lähemalasuvas söögikohas õhtust süüa ning kuna kesklinna suund oli mul juba kordi läbi käidud, läksin teisele poole. Midagi eriti ahvatlevat silma ei jäänud kuni jõudsin food marketile. Seal jäi ja mitte vähe. Otsustasin Tom Khad mereandidega süüa. Aga tahtsin enne üle vaadata, mida veel pakutakse. Siis otsustasin rotit süüa. Ja siis vaatasin kella ja arvasin, et supp on ikka parem mõte. Jalutasin natuke edasi ja nägin puuvilja laudu täis papaiat, arbuusi, pomelit, ananassi, mangot, roosat draakonipuuvilja. Otsustasin, et üks roti ja palju puuvilja. Asi oli jälle tasakaalus. Kõndisin tagasi rotiputka juurde. Ja võtsin mereanni Tom Kha. Ülihea oli. Läksin ja võtsin kaks karpi puuvilja ka peale. Peale nende ärasöömist ei jõudnud ma ennast eriti enam ringi ka keerata.

Kojuminnes hakkas silma salong nimega "Mirror Mirror", mille üks pakutavatest teenustest oli creative haircut. Ma arvan, et ma olen mõnda nende klienti siin liikumas näinud.

Kommentaare ei ole: