laupäev, 20. detsember 2014

On the Road again

Vaatasin sadamas laeva ja siis vaatasin sinna pealesaamist ootavat rahvamassi ning hetkeks oli mul isegi hea meel, et ma peale piletiostu oma nime ja rahvuse sinna kaustikusse kirja panin, mis leti kõrval oli. Laev otseloomulikult väljus ca pool tundi hiljem ja otseloomulikult oli servini rahvast täis.

Kujutasin ette, et Danaos lähen suure tee äärde, ootan kuni mõni Maya Bayst tulev Cerese konditsioneeritud buss Cebu suunas sõidab, astun sinna peale ja olen 1,5 tunni pärast tagasi saare pealinnas. Küsisin liikluse reguleerijalt igaks juhuks üle, et kus kõige mõistlikum oodata oleks. Selgus, et kõige mõistlikum oleks minna hoopis bussijaama. Tricycle'iga. Vaatasin seda Danaod, mis oli väiksemat sorti külake ja uurisin, et kuidas sinna bussijaama jalgsi saaks. Reguleerija pakkus ikka tricycle'it. Küsisin siis, et kaugel see bussijaam on, selgus, et ca 3 minutit. Mh, mul oleks see kolm minutit kulunud juba seljakoti seljast võtmiseks ja tricyclisse tõstmiseks. Kõndisin siis näidatud suunas ja kui mingi hetk seesama reguleerija autoga mööda sõitis, siis ta tuli autost välja ja viis mind kättpidi kohale :) Ajakulu: ca 5 minutit.

Bussijaamas ei olnud ühtegi Cerese bussi, mis ilmselgelt Danao bussijaama üldse sisse ei keeragi. Selle eest oli seal jeepney'sid. Cebu osas viidati ühele, mis mulle tundus suhteliselt täis olevat, aga mahtusin veel sisse. Selgus, et peale mind mahtus sinna bussijaamas veel nii kümmekond inimest sisse. Silma järgi oleks seal mõistlikult olnud ruumi 15-16-le reisijale. Kokku mahtus sinna 29 last ja täiskasvanut + ca 5 sülelast. Transpordivahendi pluss oli eelkõige see, et maha ei pidanud minema Põhja bussiterminalis, vaid sai suhteliselt kesklinna. Mu hotelli oli sealt ca 10 minutit kõndimist. Bussiterminalist oleks ligi tund olnud.

Kuna peale nädalat 100% filipiini köögi peal elamist oli mul sellest suhteliselt villand, läksime pizzat sööma.

Kommentaare ei ole: