neljapäev, 18. detsember 2014

Milky latte

Hommikuks mangod ja banaanid, lõunaks kookospähkel. Lisaks kuum ilm ja järjekordselt kohvita. Kell kolm oleks peaaegu randa magama jäänud. Läksin siis ja tellisin oma rannarestoranis kohvi. Kuna ma küsimusele, et mis maitselist, midagi vastata ei osanud, siis tütarlaps pakkus ise Milky Latte välja. Nüüd ma siis tean, kuidas üks Milky Latte maitseb :)

Väga armas tüdruk oli muide, 14-aastane. Ja kuidagi nii tore, et kui ma talle ütlesin, kui pretty ta on, siis ta tänas ja ütles, et mina olen ka :) Ja isegi mingi 5-aastased lapsed eile tee ääres hõikasid sedasama (Carlo tõlkis).

Üleüldse on siin eriti armsad ja ilusad lapsed - nii beebid kui ka juba sellised 3-4sed. Ja siis saavad nad mingi hetk 15 ja suurem osa kaalub neist vähemalt 80-90 kilo.

Šveitslane ütles, et tänasest "hakatakse laulma". Selgus, et hakatigi. Õhtul liikus grupp inimesi mööda tänavaid ringi ja laulis jõululaule.

Kommentaare ei ole: