esmaspäev, 1. detsember 2014

Ettevalmistused valentinipäevaks



Kuna ma hommikul kuidagi üles ei saanud, siis ei tulnud kõne alla ka variant käia enne check-outi reisibüroos oma rongipiletil järel.

Vaatasin Google Map abiga ära, et saan sinna ühe bussiga ja mingil arusaamatul põhjusel arvestasin ka marsruudis antud bussiväljumisajaga :) Õige tee äärde jõudes oli bussi väljumiseni 20 minutit aega, aga kuna ma seljakotiga suurt ringi liikuda ei viitsinud, siis jäin ikkagi ootama. Nelja minuti pärast oli buss olemas :) Ja 40 minutit hiljem ma ilusti kohal ka. sain oma pileti kätte ja läksin mingisse kaubanduskeskusse. Keskuse ümbrus oli jõulumeeleolus - kümneid ja kümneid Snoopysid, põhjapõtru, kelle pead ümbritsesid klaasmullid, jõuluvana, kuusk jne.

Note to myself: ükskõik, kuidas menüü tundub, hiinakatest hoia eemale. Ma ei suuda ühtegi korda meenutada, kui mulle hiinakas maitsenud oleks. Aga ma ikka kipun unustama ja sinna uuesti sattuma. Võtsin krevettidega täidetud riisinuudlid. Pildil nägid välja nagu värsked kevadrullid, aga lauda jõudis 4 ülekeedetud riisinuudlilehte (võrdleks lasanjeplaatidega), milles igaühes oli üks pisike krevetike.

Rongis serveeriti riisi südamekujuliselt :)

Kommentaare ei ole: