teisipäev, 5. veebruar 2013

Fresh Bekiry


Nii. Viimane hommik Kathmandus, eksole. Elektrit pole, sooja vett pole. Väljas sajab vihma. Võiks ju laisalt hotellis hommikust süüa, aga kuna ma olen veendunud, et hea söök on täiendavat jalutuskäiku väärt isegi vihmas, siis sean sammud Thamelist eemale, eesmärgiks chatanmarit süüa. Aga ei leia ühtegi kohta, mis seda sellisel kellaajal nõudlikule turistile serveeriks. Annan alla ja söön hiiglasliku šokolaadipannkoogi või ja meega, magusa lassi ning piimakohvi.
 

Kuna ma eile sattusin väga häid viirukeid ostma, millest osa hotellis juba ära sai põletatud, siis teen poodidele veel tiiru peale ning täiendan varusid.

Lennujaama viib seesama väga ilus taksojuht, kellega eile Nagankoris käisin. Olin ühtlasi eile õhtul üle vaadanud, mis maalt lahkumise maks on, aga kohapeal selgus siiski, et sellist maksu enam pole. Vahetan raha tagasi.

Kuna Air Asia oli mu bronni kuidagi sinnasamusesse keeranud, siis läheb check-in’iga ttas aega. Õnneks tegeleb asjaga üks väga ilus india poiss ja ajame oodates vahepeal juttu. Kõige selle tulemusena saan omale lennukisse koha, mille eest muidu ca 20 eurot välja käia tuleks. Esiritta, jalasirutusruumiga ja tühja kohaga kõrval. Tänu sellele saan kiirelt lennukist välja, passikontrollist läbi, pagasi kätte ja linna sõitva bussi peale. No natuke kiire oli mul ju ka – kella üheks öösel olid Shahabiga dringid kokku lepitud. Jõuan duši alt läbi käia (nii hea on seda teha ruumis, kus on mõistlik temperatuur!) ja alla lipata. Õlled, tai toit, öö Kuala Lumpuris ning umbes 20 minutit uneaega :)

Kommentaare ei ole: