esmaspäev, 31. detsember 2012

Raamatuaasta 2012

A. J. Jacobs - Elu nagu piiblis
Adam Carolla - In Fifty Years We'll All Be Chicks: . . . And Other Complaints from an Angry Middle-Aged White Guy

Adam Thorpe - Kahe hingetõmbe vahel
Alaa Al-Aswani - Jakubijani maja
Alec  le Sueur - Hotell maailma katusel. Viis aastat Tiibetis
Andrei Hvostov - Sillamäe passioon
Ann Alari - Minu Inglismaa
Anne Frank - The Diary of a Young Girl
Aune Past - Printsi poole teel. Minu unistus Monacost
Bill Bryson - Ei siin ega seal
Bill Bryson - Notes from a small Island
Camilla Läckberg - Jääprintsess
Chris Harrison - Head Over Heel: Seduced by Southern Italy
Conor Grennan - Little Princes: One Man's Promise to Bring Home the Lost Children of Nepal
David Sedare - Dress Your Family in Corduroy and Denim

Dennis Lehane - Moonlight Mile
E. L. James - Fifty Shades Darker
E. L. James - Fifty Shades Freed
E. L. James - Fifty Shades of Grey
Eeva Kaun - Minu India
Epp Petrone - Kas süda on ümmargune?
Erinevad autorid - Ehh, uhhuduur! Kõik on võimalik, kuni pole tõestatud vastupidist
Erinevad autorid - Tütarlaps džunglist. Valimik vietnami kaasaegseid novelle ja jutustusi
Erle Stanley Gardner - Laulva seeliku juhtum
Erle Stanley Gardner - Uimase sääse juhtum
Gregory David Roberts - Shantaram (1. osa)
Gregory David Roberts - Shantaram (2. osa)

Haruki Murakami - Lõuna pool piiri, lääne pool päikest
Helen Eelrand - Mida te kogu aeg lõkerdate?
Helmi Vela - Minu Albaania
Indrek Hargla - Apteeker Melchior ja timuka tütar
James Hadley Chase - Missioon Sienas
Javier Marías - Oxfordi romaan
John Grisham - Racketeer
John Grisham - The Litigators
John Grisham - Theodor Boone. Lapserööv
John Grisham - Theodore Boone: The Accused
John Steinbeck - Teekond Charlie'ga
Jose Eduardo Agualusa - Minevike müüja
Justin Petrone - Minu Eesti 2
Juune Holvandus - Arabesk, vesipiip ja umma 
Deborah Moggach - Parim hotell terves Indias 
Kajsa Ingermarsson - Väikesed kollased sidrunid
Katri Kuus - Minu Kasahstan
Kaui Hart Hemmings - Descendants
Klaus-Peter Wolf - Rock'n'roll ja ridamaja
Kristiina Piip - Minu Dublin
Kristina Kallas - Minu Vietnam
Liina Org - Minu Suriname
Lloyd Jones - mister pip
Mae Merusk - Minu Sitsiilia
Maret Nukke - Minu Jaapan
Marje Aksli - Minu Moldova
Mireille Guiliano - Prantslannade neli aastaaega
Nele Siplane - Mina olen moslem
Nicholas Sparks -  A Bend in the Road
Nicholas Sparks - Kiri pudelis
Nicholas Sparks - Safe Haven
Nicholas Sparks - The Choice
Nicholas Sparks - The Rescue
Patricia Atkinson - Küpsev päike
Peter Moore - Tualetis mitte sittuda
Pille Gerhold - Minu Brasiilia
Rawi Hage - De Niro mäng
Roy Strider - MONGOOLIA MEMUAARID. Tiibeti koertega kullaotsijate jälil
Sabine Kuegler - Džunglilaps
Thomas Glavinic - Öötöö
Uku Randmaa - Minu maailmameri
Vittorio Tortorelli - Enrico Caruso

Kokku sai loetud 68 raamatut, neist 29 olid rohkem või vähem kas reisimisega või võõraste maadega seotud, 3 toidu või veiniga, 7 ühiskonnakriitilist, religiooni või poliitikaga seotud, 9 krimkat ja 8 naistekat. Lemmikud on taas boldis.

1 kommentaar:

nelly ütles ...

Impressive!