esmaspäev, 30. aprill 2012

Raamatukuu aprill 2012

Katri Kuus - Minu Kasahstan
Siiani üks paremaid Minu-sarja raamatuid. Tore on lugeda kui on aru saada, et autor armastab seda maad, mitte ainult ei kritiseeri või ei vaata ükskõikselt kõrvalt.


Alec le Sueur - Hotell maailma katusel. Viis aastat Tiibetis
Endiselt lihtsalt nii hea :)
 

James Hadley Chase - Missioon Sienas
Põnevik. Sattus Gerli raamaturiiulist näppu ja lugesin läbi :)
 

Adam Thorpe - Kahe hingetõmbe vahel
Selle raamatuni jõudsin tänu autori vennapojale, kes kevadel Tallinnas käis ja mulle oma onu raamatust rääkis. Armastusromaanina see meeldis mulle väga, aga nõukogude aega oli minu jaoks liiga ülepaisutatult käsitletud.

Javier Marías - Oxfordi romaan
Marías ei ole minu jaoks olnud kõige lihtsamini loetav autor, küll aga üks paremaid, keda ma lugenud olen.

1 kommentaar:

merleke ütles ...

Ma mäletan "Kahe hingetõmbe vahel" detaile hirmus ähmaselt, aga mu jaoks oli lummavaim just see, et tegevuskoht on Tallinn ja Eesti ning et elu oli peategelase jaoks Pärdi muusikat täis. Armastuslugu oli oskuslikult komponeeritud. Nõukaaja käsitlemisest ei ole üldse midagi meeles, aga see võis olla ka kontrastide rõhutamise huvides taotluslik.

Lugesin kaks aastat tagasi. Tore on näha, et see raamat on veel kellelegi pihku jäänud.