pühapäev, 5. detsember 2010

Jõulukollektsioon :)


Jõulukollektsioon vol. 2 :)

3 kommentaari:

nelly ütles ...

Minu tütrele väga meeldivad Sinu ehted, ta hakkas kohe sobivaid paare kokku sobitama ehk siis stiilis milline pilt sobib millisega. Ja ma ise imetlen Sinu kaunist käsitööd juba ammu. Eriti huvitavad on järjehoidjad.
Inspiratsiooni!

Gaili ütles ...

Tore kui meeldivad :) Eilse postitusega peaks siis sobitamisrõõmu veel rohkem olema ;)

Aitäh!

nelly ütles ...

Oi, meil oli rõõmu veel õhtu läbi. Kõigepealt me joonistasime ehteid ja siis meisterdasime papist ja kirjaklambritest ja täna jätkab Nadiin, mu tütar, samas vaimus. Kahjuks olen ma ise liiga kaugel, et neid ehteid ja järjehoidjaid, mis mulle kui raamatusõbrale just eriti meeldisid, tellida. Aga ma usun, et neile, kes Eestis, ilus jõulukink.