neljapäev, 18. november 2010

Kes oksendas kraanikaussi?

Miks ronivad telesse just sellised inimesed, kes alustavad hommikut küsimusega, kes oksendas kraanikaussi? Ja seda isegi mitte peale pidu ööbima jäänud sõbralt küsides vaid täiesti võhivõõralt inimeselt.

Käisime ükspäev Katusekohvikus (Viru tn alguses). Kui ma juhtisin ettekandja tähelepanu, et makide sees ei olnud avokaadot (mis seal pidi olema), siis vastas ettekandja, et "Oli küll, ma ise nägin, kuidas kokk seda pani". Kokk pani avokaado asemele kurgi ja kumbki neist ei saanud aru, et tegemist polegi avokaadoga? Äkki peaks neid töötajaid natuke koolitama?

Kui köögis ootamatult selgub, et mingit komponenti ei ole, siis võiks ju tulla ja öelda seda. Küsida, kas võib millegagi asendada näiteks. Aga tõenäoliselt arvatakse, et klient on loll ja ei saa nagunii aru, kui puuduv komponent üldse panemata jätta. Sushihouse'i menüüs on lõhe sashimi kahe salatiga. Lauda toodi lõhe sashimi pooliku sidruniviiluga. Kui küsisin salatite kohta, öeldi, et ühte neil ei ole ja teine on tavaline lehtsalat. Muuseas, menüüs olevalt pildilt on selgelt näha, et teine ei ole lihtsalt lehtsalat. Põhimõtteliselt ettekandja arvas, et selle info edastamisega on probleem lahendatud. Kui ma ütlesin, et ma siis võtan nende asemel, mida neil pole, mõned teised kaks salatit, siis vastas selle peale "Aga ma panin teile ju sidrunit".

Mulle meenub see, kui käisime Mariaga Helsinkis kohvikus. Meile toodi mõlemale cafe latte'd, aga minu kook unustati ära. Kui kohv oli poole peal, siis ütlesin ettekandjale, et ärgu enam tooma hakaku, me oleme peaaegu valmis :) Selle peale meenus talle endale ka ja vabandas mitu korda ning arvet tuues ütles, et tegi meile mõlemale kohvi pealt 20% allahindlust. Riisis, mida hetkel küll enam ei eksisteeri, toodi meile kogemata kalakarri ilma kalata. Vabndustega toodi uus karri ja lisaks veel magustoidud :) Ja ma ju tean, et ma lähen sellistesse kohtadesse alati uuesti. Eksitusi ikka juhtub, aga kõik sõltub sellest, kuidas neid lahendatakse.

Ma iga aasta imestan, miks surutakse täiesti suurepärane valik filme ühte nädalasse? Jah, PÖFF. Tõenäoliselt ca 250 filmi, millest ma esimese hooga 21 välja valisin. Peale ajakava nägemist jäi sealt viis - kuus järele, sest osad on kell üks päeval, osad algavad töönädala keskel vahetult enne südaööd, enamus kattuvad mõne teisega, mida ma ka muidu näha tahaks. Ja mitut filmi pole suurt mõtet ühel õhtul vaadata, lõpuks ei saa enam millestki elamust. Pimedat aega on talvel ju vähemalt kolm pikka kuud... PÖFF võiks rahulikult sellest vähemalt kuu aega olla :)

Kommentaare ei ole: