laupäev, 25. september 2010

Eat, pray, love. Eat and love more :)

Eat pray love, režissöör Ryan Murphy

Ma ootasin ka seda filmi väga pikalt ja ei pidanud pettuma. Loomulikult ma läksin vaatama seda teadmisega, et film ei saagi kunagi nii põhjalik olla kui raamat :)

Esimene osa, Itaalia, oli isuäratav, täis toite, melu, itaalia keelt. India osas oli vähem mediteerimist ja palvetamist kui raamatus ning rohkem enese otsimist. Ja Bali oli samuti imeline. Ma ei saa aru, mis mul mõttes oli, kui ma talvel oma Bali piletid kasutamata jätsin.

Ma olen väga kergelt äraostetav - näidake filmis ilusat ja maitsvat toitu ja isegi kui filmil mingit sisu ei ole, siis minult on see film punktid kätte saanud. Või tooge sisse seksikas hispaania aktsent, antud juhul Javier Bardemilt. Näidake Aasia hullumeelsust, suitsevaid viirukeid, imelisi vaateid. Ja vaatamata sellele, et neis filmides just visuaalne külg sisulise üle domineerib, ma armastan selliseid filme :)

Kommentaare ei ole: