teisipäev, 24. august 2010

Minu Ugrimugri

Rein Sikk - Minu Ugrimugri

Mul on hea meel, et üle pika aja sattusin selles sarjas raamatu peale, mille ma ühe õhtuga läbi lugesin ja väga rahule jäin. Ma ei saa öelda, et see nüüd teab, mis uut infot sisaldanud või soome-ugri valdkonnast põhjalikuma ülevaate andnud oleks, aga teksti oli mõnus lugeda, kõik oli kirja pandud sooja huumoriga ja sõbralikult. Ei olnud mingite kommete kirumist, millegi mahategemist. Kui ka oli midagi halvasti, siis sai see mainitud möödaminnes või näidatud läbi huumoriprisma.

Raamat koosnes erinevatest kogemustest, juttudest, infokildudest. Kõik see oli teemade ja meeleolude kaupa peatükkideks jaotatud ning raamatu lõpuks moodustas ühtse terviku. Kui autoril on niivõrd suur huvi ja soe suhtumine millessegi, siis tuleb ka raamat hästi välja ja seda on mõnus lugeda.

Oma meeleolult meenutas see natuke mõningaid välismaiseid reisikirju ja -raamatuid, mida ma lugenud olen ja mis mulle väga meeldinud on - otseselt midagi uut ja enneolematut ei ole, aga peale raamatu lugemist tekib tahtmine loetud kohad ka ise üle vaadata :)

Kommentaare ei ole: