reede, 30. juuli 2010

R-kioski nõmekampaaniad

R-Kioski kampaaniad, kus müüja sulle nagu Egiptuse turumutt mingit kaupa üritab pähe määrida, on nõmedad. Viimasel ajal üks lõpeb, teine algab, nii, et isegi mina, väga harva nimetatud kioskis käijana olen sattunud sinna eranditult ainult kampaaniaaegadel. Õnneks on Tallinnas Kadaka Selveri kõrval selline putka, kus siiani ei ole mulle kordagi midagi pakutud. Tänutäheks olen ma selle nänni siis ka tasuta küsimata jätnud :)

Praegu pakutakse R-putkades Väikest Tomi. Eelmisel nädalavahetusel kuulsin sellist vestlust ca kümneaastase poisi, kes ostis parajasti jäätist ja šokolaadi ja müüja vahel:
Müüja: "Kas sa tahaksid lisaks ka Väikest Tomi osta?"
Poiss: "Mismõttes lisaks osta?"
Müüja (ninnunännu tooniga): "Noh, meil on siin selline kampaania, et kui mina sulle Väikest Tomi ei paku, siis sa võid selle omale tasuta küsida."
Poiss (tooniga, millest võis arvata, et ta pidas müüjat natuke kohtlaseks): "Ei, ma ei usu, et ma kahte jäätist korraga süüa tahaksin."

:)

Kommentaare ei ole: