esmaspäev, 28. juuni 2010

Stockholm ja Tallink

Stockholm on üks mu neljast lemmiklinnast, ma võin lõputult jalutada mööda Gamle Stani kitsaid ja tühje tänavaid, süüa pisikestes kõrvaltänava kohvikutes, pildistada pastelseid maju, mille akendel peegeldub sinine taevas.

Tallink ei ole mu lemmik. Ma ei oota kunagi eriti palju laevade showprogrammist, aga Tallinki reedene ja laupäevane programm jäi alla isegi kõige madalamatele ootustele. "Tantsuks" mängis mingi kummaline Rootsi kõrtsibänd, kelle ettekujutus "kuumadest tantsulugudest" oli segu Itaalia lembelugudest, rock'n'rollist ja 80ndate diskost. (Summer of 69 eest olin ma küll tänulik, aga tantsulooks ma seda siiski ei pea). Ja kui läksid kajutisse, et selle haleda show asemel jalgpalli või filmi vaadata, siis katkestati see tegevus pidevalt reklaamteadete edastamiseks. Ja unustati peale teate edastamist teleka hääl tagasi panna. Kui vaatad ingliskeelset filmi rootsikeelsete subtiitritega, siis on hääl üsna oluline, muide :)
Tantsulugude vahele õpetati ka "poppe" tantsusamme, mida peale paari õlut oli veel väga piinlik vaadata.
Check-in'is anti meile neli kupongi, millele oli kirjutatud, et antud kupongiga saab ühe õlle või siidri osta poole hinnaga. Kui baaris tellisime õlle ning ulatasime kupongi, selgus, et sellele õllele see ei kehti ning me oleksime pidanud lugema ka mingit A4 formaadis paberit, mis meile samuti kaasa anti. Aga millele kupongil ei olnud mingit viidet ja mida me ekslikult pidasime hommikusöögi arveks. 0,3-liitrine õlu maksis 70 krooni. Tallinna vanalinna hinnad ei tundugi enam kallid :)
Kui peale päeva Stockholmi linna peal arvad, et nüüd on õige aeg natuke puhata, siis Tallink seda heaks mõtteks ei pea ning alustab ajupesu teemal kui hea nende pakutav meelelahutusprogramm on. Ja nagu korralikus pioneerilaagris lüüakse kogu rahvas hommikul poolteist tundi enne randumist üles ning kümneminutiliste vaheaegadega reklaamitakse kõikvõimalikke tooteid ja teenuseid ning avaldatakse soovi, et sa ka edaspidi nendega merd künnaksid.

Kommentaare ei ole: