reede, 9. aprill 2010

Midagi head

Sellest ajast, kui ma viimati läksin poodi, et "osta midagi head" õhtuse filmi kõrvale, on juba mõnda aega möödas ja ju seetõttu ma naiivselt, eelmine kord ununenud, poodi läksingi.

Mida osta Prismast, mis kvalifitseeruks heana, aga poleks saiatoode, kommid ega banaanid? Korralikku jäätist saada ei ole, maitsega tomateid samuti mitte, head juustu ei ole (tegelikult võib öelda, et juustu pole seal praktiliselt üldse), värsket kala (sidrunheinaga kiirelt ahjust läbi ja oleks sobinud küll) ega head soolakala pole. Suhteliselt häid oliive on, aga nende järele polnud ka isu :) Poest tulin ära kolme apelsini (värske mahla jaoks) ja Nopri rosina-kohupiimakreemiga.

See on siis kõik, mis peaks kompenseerima kahte üritust täna õhtul, mis ma ära jätsin, sest ma olen lihtsalt liiga väsinud neil osalemiseks.

4 kommentaari:

Gerli ütles ...

Vähjasabu oli? Oli. Oli meeles osta? Ei olnud. :P

Anonüümne ütles ...

tumedat shokolaadi kohvi kõrvale? granaatõunu? muide üks väheseid häid asju, mida ainult prismas müüakse, on ploomid tumedas shokolaadis.
kerttu

Gaili ütles ...

Šokolaadi ega magusa isu otseselt ei olnud. Ok, lavendlitäidisega Lindt oleks loosi läinud, kui seda Eestis saada oleks :)

Praegu mõtlen, et kui seal müüdaks, siis oleks võtnud tüki head pecorinot või manchegot ja natuke crudot või prosciuttot. Ja ahjusooje rukkikukleid mõne hea itaalia koorejuustuga pealemäärimiseks.

Anonüümne ütles ...

kullakene, sa elad Eestis, Tallinnas, mitte mõńes maailmalinnas või Itaalia -Hispaania külakeses. Ja see pole gurmeepood vaid lihtsalt Prisma. Dream on...:)))

k