teisipäev, 19. jaanuar 2010

Ellujaamiskoolitus

Palun, kuidas siin yle tee saaks? Kohalikke kilbina kasutada ei saa, mis algne plaan oli, sest ma pole nainud veel yhtegi kohalikku teed yletamas. Vbla elavad koik vaid omas kvartalis. Hakka voi tuktukke votma, et yle tee minna :D
Siem Reapi turg on tais salle ja ehteid ja elevante ja maitseaineid ja teed. Supermonus. Aga hinnad eriti ple. Kysida 20 dollarit kaelakee eest, mis pole isegi mitte hobe???
Kui ma hotelli tagasi hakkasin tulema, siis imestasin, et kuidas ma enne tahele ei pannud, et mu tanav on tais kalajalavannimassaazhe. Selleparast ei pannud, et see polnud ju mu hotellitee. Hm. Aga kuna ilm laks jahedaks, siis rohkem jalutada ei viitsinud ja tulin tuk-tukiga tagasi. Nyyd on siin koigest ca 25 kraadi.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sul puudub veel kohustuslik päevitus (või tõsiselt punane nahavärv) ja seepärast kohalikud proovivad Sind võimalikult koorida, lootuses puhtale teadmatusele ja kogenematusele :)
naerata neile vastu, kui keegi 20usd kaelakee eest küsib..
allan

Anonüümne ütles ...

ja üle tee minekuks pane silmad kinni ja hakka astuma :) lihtsalt järske liigutusi ei tohi teha (ei seisma jääda, ega kiiret sammu teha). ja nagu nõiaväel tekib su ümber üks "mull", mille sees saadki üle tänava..