kolmapäev, 30. detsember 2009

Raamatuaasta 2009

Sellel aastal loetud raamatud paremuse järjekorras:

10/10
Alec Le Sueur - Hotell maailma katusel
Carlos Ruiz Zafón - El juego del angel / The Angel's Game*
Ferenc Máté – Viinamägi Toscanas. Veinisõbra unelm*
Roy Strider - Minu Mongoolia*
Russell McGilton - Yakety Yak. Bombay to Beijing by Bicycle*
Simon Majumdar - Minu maailma maitsed*
Stephen Leather - Isiklik tantsija*

9/10
Åsne Seierstad - Kabuli raamatukaupmees
Chanrithy Him - Mõranenud klaas kerkib pinnale
E. M. Forster - Teekond Indiasse
John Boyne - Poiss triibulises pidžaamas*
Meaghan Delahunt - The red book*
Kaia-Kaire Hunt - Minu Nepaal*
Trudi Canavan – Õpilane
Trudi Canavan – Ülemlord

8/10
Britta Das - Päikesetõus Himaalajas
Carsten Jensen - Ma nägin maailma algust
Emily Jane Brontë – Vihurimäe*
Erle Stanley Gardner - Uneskõndija õetütre juhtum*
Hardeep Singh Kohli - Indian Takeaway: One Man's Attempt to Cook His Way Home
John Mole - Elu nagu kreeka E*
Karl Ernst von Baer - Eestlaste endeemilistest haigustest
Maria Kupinskaja - Minu Alaska*
Mele Pesti, Kristjan Jannsen - Mate ja miljon mahla*
Niccolò Ammaniti - I'll Steal You Away*
Paul Richardson - Hiline õhtusöök Hispaanias. Maitsete ja elamuste teejuht
Rudyard Kipling – Lispeth

7/10
Anatoli Bukrejev ja G. Weston DeWalt - Tõus. Traagilised ambitsioonid Everestil
Ants Eert - Afgaanide vang
E. M. Forster - Vaatega tuba
Jon Krakauer – Üksindusse
Neil Gaiman - Anansi Boys
Zadie Smith - Valged hambad
Vincent Schiavelli - Palju ilusaid asju*

6/10
Jan Beltrán - La mala vida ehk neetud elu*
Marlena de Blasi - Sel suvel Sitsiilias*
Jon Krakauer - Hõredasse õhku
Justin Petrone - Minu Eesti*
Vikas Swarup – Miljardimäng

5/10
Asha Miró ja Anna Soler-Pont - Sandlipuu jäljed

3/10
Fay Weldon - Võõrasema päevikud*
Mihkel Raud - Musta pori näkku

2/10
David Hatcher Childress - Hiina, Sise-Aasia ja India kadunud linnad
Kristiina Praakli - Minu Itaalia

Kuna ei ole mingit tõenäosust, et ma homse päeva jooksul saaksin läbi poolelioleva Grishami raamatu The Associate, siis on selle aasta nimekiri valmis ja sisaldab täpselt samapalju raamatuid kui 2008 :)

* Endal olemas, laenan kui kellelgi soovi on :)

Kommentaare ei ole: