pühapäev, 9. august 2009

Minu maailma maitsed

Simon Majumdar - Minu maailma maitsed

Kui ma vahepeal arvasin, et ma hakkan toiduteemalistest raamatutest ära tüdinema, siis seda raamatut lugedes sain aru, et ma eksisin. See on suurepärane raamat toidust, armastusest toidu vastu ja söökidest 30-s erinevas riigis. Ma olen harva tundnud sellist ühtekuuluvustunnet mõne raamatu autoriga. Kui ta kirjutas, kuidas nende pere arutas hommikul, mida süüa lõunaks, lõunasöögi ajal tegi õhtusöögiplaane ja õhtusöögilauas rääkisid sellest, mida sõid hommikuks ja lõunaks, siis mulle ei tundugi enam, et ma ise liiga palju toidust mõtlen ja räägin. Ma olen vahest arvanud, eriti hetkedel, kui ma panen paika lõunasöögikoha ja teen ülejäänud päevaplaanid vastavalt sellele, et mu elu keerleb liiga palju toidu ümber.

Autor saab 40, otsustab loobuda oma heast töökohast ning minna aastaks reisima - minna igale poole, süüa kõike. Ta läbib selle aja jooksul 30 riiki, sööb restoranides, tänavakioskites ja inimeste kodudes. Ta kirjutab toitudest, mida ta sööb ja inimestest, keda ta kohtab. Ja teeb seda kõike mõnusa enesekriitlise huumoriga.

Kommentaare ei ole: