esmaspäev, 24. august 2009

Crema Catalana Si-Si moodi ehk peakokka pole kohal

Tegin selle vea, et läksin teist korda Si-Si'sse. Kohvi jooma. Kohviga ei saa ju Itaalia kohas midagi valesti minna? Ja ettenägeliku inimesena letilähedusse lauda istudes saab ka teenindus olema kindlasti kiire ja korralik. Yeah right. Kõik Pärnu vanalinna ja kesklinna proovimistväärt kohad olid see suvi (korduvalt) läbi käidud, eriti Picadilly, kuhu tagantjärele targana oleks siiski võinud minna vaatamata rohketele eelnenud külastustele. Nende trühvleid võib vabalt süüa mitu korda päevas :)

Si-Si cappuccino oli täiesti Harju keskmine, aga mingil arusaamatul põhjusel tellisin ka "Profiteroli täidetud Catalana kreemiga, šokolaadikastmes". Ma olen söönud väga palju Crema Catalanat ja kuna see on üks mu lemmikmagustoite, siis ma tean üsna täpselt, milline see peab olema ja milline see kindlasti ei tohi olla. Esimest korda elus üritati mulle nüüd Si-Si's katalaani kreemi pähe serveerida mingit lääget vahustatud võikreemi. Enne arve maksmist küsisin, et kuidas neil tehakse Katalaani kreemi, kuna see ei sarnane ühegi Crema Catalanaga, mida ma varem söönud olen ja mulle tundub, et nad on sinna muna ja piima asemel pannud võid. Ettekandja läks kööki ja tuli sealt tagasi infoga, et peakokka ei ole kohal ja teised ei tohi infot avaldada. Ühesõnaga kui keegi peaks veel kunagi Si-Si'sse minema ja tahab teada mõne pakutava toidu koostise kohta, siis on see võimalik ainult juhul kui peakokk on kohal.

Vaatamata soodsale asukohale - kahe meetri kaugusel letist, ootasime 10 minutit tellimuse võtmist ning arve toomist ei jõudnudki ära oodata. Nagu ka suurem osa ülejäänud külastajaid, siirdusime seda leti äärde maksma.

Kommentaare ei ole: