pühapäev, 26. juuli 2009

Anansi boys

Neil Gaiman - Anansi Boys

Väga mõnus oli üle pika aja taas Neil Gaimanit lugeda. Ma muidu eriti müstika- ja fantaasiaraamatuid ei armasta, aga Gaimani teosed on siiani ühe erandiga sellised, mida ei suuda käest panna. Nad on viimase detailini viimistletud, järgmist käiku ei oska kunagi ette arvata, kõik võib hetkega muutuda. Nii ka "Anansi boys". Algselt paikapandud rollid hea-paha, koba-osav, ülbe, hoolimatu muutusid tegevuse edenedes ning detailide selginedes. Lõpp oli ainult natuke muinasjutuline :)

Ma ei jaga kaanel kirjas olnud Time Out London seisukohta, et "Anansi Boys" on "The most accomplished of Gaiman's novels". Minu meelest on kõige meisterlikum "Neverwhere" :) Ja raamat, mis mul kuidagi ei edene, on "Ameerika jumalad", Gaimani populaarseim raamat. Ma olen seda vist juba 3-4 korda alustanud ja mõnekümnest lehest kaugemale mitte jõudnud.

Kommentaare ei ole: