teisipäev, 22. juuli 2008

Lihasööja loom

Oma pisikeste käppadega saab Chilli palju osavamalt kärbseid kätte kui mina ajalehega. Tal on muidugi rohkem mängus ka - vaheldus toidulauale, samal ajal kui mina tahan neist lihtsalt lahti saada :) Kaalul on tal ka rohkem - ükspäev juba kukkus kärbest taga ajades aknast alla...

Eestis võiks olla rohkem pisikesi poode. Sellest, et siin avatakse lõhnavate saiadega pagaripoed, värsket juustu müüvad juustupoed, pastapoed, kus on erinevat sorti pastat (kuiva ja värsket), oliive, kappareid jmt pastakastmesse sobivat ning väike veinivalik sinna juurde, ma isegi ei unista enam. Delicia, mis vastas ideaalselt viimasele kirjeldusele, pandi ka just kinni. Mõned pagaripoed meil on, aga seal pole isegi värskelt ahjust tulnud ciabattat, mida koju minnes kaasa osta. Pakutakse erinevaid kooke, magusaid saiakesi ja paari pirukat. Aga parem ikka kui mitte midagi :) Mõned tee- ja kohvipoed on ka. AGA. Need on kaubanduskeskustes. Mitte minu kodutänaval. Kus on meie jäätisekohvikud? Sellised, mida on igal teisel tänavanurgal Hispaanias, Saksamaal, Itaalias... Jah, meil on midagi ligilähedast - Spice Ice, Soprano, Balbiino letid. Aga kaubanduskeskustes. Da Vincil oli üks Narva maanteel, nüüd on selle asemel spagetteria. Supermarketite valik on alati üks ja sama ja täiesti ära tüütanud. Ja ainult karbi munade või värske piima pärast ei taha minna kaubanduskeskusse. Rääkimata rahvamassidest, kes seal kvaliteetaega veedavad. Mõned parema valikuga ökopoed ajavad osaliselt asja ära. Kui lisada sinna veel Saksa pagar ja Pagaripoisid Nunne tänaval (miks niigi vähestest pagaripoodidest kaks just kõrvuti peavad asuma?:), Piprapood, Vestmani äri ja mõned lähemad keldripoed ning Balti jaama turg, siis mõnda aega saaks isegi ilma supermarketita hakkama.

E-Bay on lolliks läinud. Teatasid mulle mõnda aega tagasi pidulikult meili teel, et ma olen nüüd kuldse tärni omanik. Mul sai siis kümme positiivset kommentaari just täis. Aga sellega nad ei piirdunud. Täna leidsin oma postkastist suure ümbriku, milles oli seesama kollane tärn külmkapimagnetina, kiri ja sertifikaat tähekese omandamise kinnituseks ning papp, et sertifikaat ära ei kortsuks. Kuna kiri lubas positiivsete kommentaaride kogunemisel jätkuvat tähesadu, siis ma pean nüüd uurima, kuhu tuleb linnuke teha, et rohkem sellist paberikraami Saksamaa poolt mulle teele ei pandaks.

Kommentaare ei ole: