teisipäev, 8. aprill 2008

Säästureklaamide sihtgrupp

Bussis nr 2 (ühendab omavahel reisisadamat, kesklinna ja lennujaama) sõidavad reklaamispetsialistide meelest odavat poola kosmeetikat kasutavad, humanast riideid ostvad ja monettist kiirlaenu võtvad inimesed. Sest kuidas muidu seletada seda, et ekraanidel jooksevad päevast päeva Eveline kosmeetika, Humana, Vastse-Kuuste amatöörlik söö-liha-see-toidab, Monetti piiks-piiks-ja-raha-tuleb (bussis jooksval versioonil on see Kanada vanaonu, kelle surma muidu kiirlaenu võtma pidav inimene ära ei jõua oodata, ka reaalselt sisse toodud ja annab testamenti tehes otsad enne kui Eestis elava sugulaseni jõuab) ning teleturu reklaamid? Miks bussis, kus siiski viibib arvestatav hulk turiste ei ole toidukohtade, suveniiripoodide, klubide reklaame?

Kommentaare ei ole: