laupäev, 2. juuni 2007

En Barcelona - la fiesta en Barceloneta



Kuna ma kohalikest pühadest ja pidudest midagi ei tea, siis tuli mulle üllatusena tänane tänavakarneval Barcelonetas. Ma vähemalt arvan, et seal ei liigu iga laupäev sädelevates pidzhaamades täiskasvanud mehed tänavatel ringi :) Erinevatesse värvidesse riietatud seltskondi oli kitsastel tänavatel kümneid ringi liikumas. Igas pundis olid ka mõned lapsed näha, samuti paar üksikut naist... Käes kanti enamasti mingit suhteliselt suurt vidinat, mille külge oli seotud Kataloonia lipp või selle värvides lint. Ringi liiguti tantsides ja trummide saatel.

Passeig de Gracial sõitis auto rollerile otsa ning ma nägin rollerijuhti kõnniteele lendamas :S Nüüd ma enam ei arva, et oleks hea mõte omale suveks roller soetada ning sellega ringi liikuda (kuigi ummikutest saaks nii kiiremini läbi...).

Clara on endiselt hea ja mojitot osatakse siin ka teha ning merevesi on suhteliselt soe :)

Kommentaare ei ole: