teisipäev, 29. mai 2007

En Barcelona


Teist päeva Barcelonas. Mõtlesin hommikul, et vaataks la Sagrada Familia veelkord üle. Veendusin, et asub endiselt samas kohas. Ja ei ole vahepeal valmis saanud :) Kuna mul oli aga meelest läinud, et kiriku lähedale saamiseks tuleb kaheksa eurot maksta, siis vaatasin seekord teda aia tagant.

Hiljem veetsin tunnikese Barcelonetas Can Rosi otsides, kus me Gerli ja Peteriga eelmisel korral imehead paellat sõime. Ühtlasi on tegemist ka kohaga, kus lõunasöögi kõrvale tuuakse karahvinitäis veini :) Kui hakkas tunduma, et otsimine ei kanna vilja, leidsin koha suhteliselt ranna lähedalt siiski üles. Vaatamata sellele, et mu kõht oli juba kell 11.30 tühi, tegid nemad oma koha siiski alles kell 13 lahti ning seega sain vahepeal rannas aega parajaks teha. Kuigi minul tekkis vahepeal tuule tõttu soov dressikas ka selga panna, oli rand täis topless-tibisid :)

Kiipkaardiga maksmine käib Hispaanias nii, et kõigepealt näitad isikut tõendavat dokumenti, siis sisestad oma PIN-koodi ning kõige lõpuks kirjutad veel kviitungile kah alla :))) Ja see pole mitte ühe poe eripära vaid toimib kõikides, kus ma täna kaardiga maksnud olen.

Taas on päevakorral varajased ärkamised hommikuti. Kuna minu tuba Flaco juures on otse liftishahti kõrval ja all trepikojas käib remont, siis ärkasin hommikul kell 8 selle peale, et remondimehed olid tööpäeva alustanud. Kõikvõimalikesse kohtadesse on nad augud sisse löönud-puurinud ning puidust raamiga vana aken ei pea mitte ühetgi heli kinni... Aga selle eest ei kuluta ma siis väärtuslikku puhkust magamise peale ;)

Kommentaare ei ole: